sobota, 16 stycznia 2016

Styczeń - wyzwanie.

Chyba motywacja w styczniu wzrosła mi o sto procent. Wkrótce oddam rozdział nr jeden, na dyplom mam koncepcję już też, byłam u dentysty... Oby tak dalej.

Co bym chciała zrealizować w tym miesiącu?
(1) Po pierwsze, do końca miesiąca mieć cały rozdział i jeden podrozdział pracy magisterskiej.
(2) Skończyć 6 osób w moim dyplomie. Tak idealnie je wykończyć, wyrysować. Dopiąć na ostatni guzik.
(3) Zapuścić paznokcie i ładnie pomalować.
(4) Zadbać o cerę.
(5) Łykać magnez.
(6) Pójść do kina.

8 komentarzy:

  1. Zazdroszczę, bo mi jakoś motywacja opadła.
    O czym piszesz mgr?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O swoim mieście, z którego pochodzę - zabytki, historia :)

      Usuń
  2. A na co chcesz iść do kina ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie wiem, może coś polecasz? :)

      Usuń
    2. Wydaje się być dobra komedia "Zupełnie nowy testament" :)

      Usuń
    3. Zobaczę, co to za film :) jeśli nie uda mi się być w styczniu, pójdę na początku lutego na film :)

      Usuń