poniedziałek, 20 lipca 2015

Plany na najbliższy miesiąc

I co teraz będę robić przez ten wolny czas?

Plany są jasne: póki co zamierzam rozkręcić się w malarstwie. Wkrótce powstanie strona internetowa z moim pracami (o ile zdobędę serwer), zamierzam reaktywować profil na fb i realizować się artystycznie. Do tego piec, gotować, cieszyć się domem rodzinnym, pomocą bliskim i korzystać ze słońca :)

A we wrześniu? We wrześniu będę szukać pracy. Wrócę do mieszkania studenckiego i do miasta, będę układać sobie tam życie. Obecnie cieszę się wiejską, domową atmosferą.






12 komentarzy:

  1. I świetnie:) Mam nadzieję, że podeślesz mi link do swojej strony. Chętnie bym coś u Ciebie zamówiła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, na pewno pochwalę się linkiem do strony, o ile uda mi się zrobić w najbliższym czasie. Jeśli nie, to obecnie będzie istniał profil na fb. :)

      Usuń
  2. Mam nadzieję, że uda Ci się zrealizować wszystko. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tzn., że rzuciłaś tą pracę o której tu pisałaś? Trochę się pogubiłam.

    Powodzeniu w realizacji planów jesienią :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Relliance pięknie malujesz... sama się tak nauczyłaś? Ja uwielbiam akwarele, choć chciałabym spróbować np. olejnymi. Jestem żółtodziobem jeśli chodzi o malowanie, muszę poczytać trochę literatury :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Tak, sama się nauczyłam :) Nie musisz mieć literatury, wystarczy że zaczniesz malować. Olejne są inne niż akwarele, próbuj, naprawdę warto :) Obraz, który namalowałam dla Babci z poprzednich postów był pierwszym, jaki namalowałam jeśli chodzi o sakralne obrazy i obrazy na płótnie.
      Jeśli masz jakieś pytania, chętnie pomogę :)
      Pochwal się swoimi pracami :)

      Usuń
  5. Powtórzę to po raz kolejny: masz ogromny talent! :) Koniecznie odpocznij w najbliższym czasie, złap oddech i ciesz się wakacjami :) Pogodę mamy świetną!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, taką pogodę uwielbiam :)
      Dziękuję pięknie - i nawzajem! Twoje fotografie są cudowne. :)

      Usuń
  6. Masz dar od Pana! Piękny obraz, jestem pod wrażeniem. Czekam na link do strony z pozostałymi pracami.

    OdpowiedzUsuń