niedziela, 13 sierpnia 2017

Słabe zdrowie

Dopadły mnie problemy zdrowotne. Póki co nie jest to nic poważnego, ale boli mnie w podbrzuszu. Będę mieć badania w najbliższym czasie. Prawdopodobnie chodzi o kamienie na nerkach. Ale to nic, mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze.

Poza tym w sumie bez zmian.
We wrześniu czeka mnie szkolenie. Ale tylko dwudniowe.
Dzisiaj odwiedziłam koleżankę. Było miło się spotkać.
Rodzice wyjechali na wakacje w góry.

Ja planuję swój urlop od 21 sierpnia, ale nie czeka mnie nic przyjemnego. Chciałabym odpocząć i nabrać sił... chciałabym się ulepszyć. Co można zmienić przez 2 i pół roku, żeby być lepszym człowiekiem?

Jakoś przestałam spełniać swoje marzenia, dlaczego...?


1 komentarz:

  1. Może dlatego, że przestałaś wierzyć, że możesz je spełniać. Czas wrócić do nich! :)

    OdpowiedzUsuń