sobota, 26 sierpnia 2017

A może trochę bardziej vege?

Warzywa stały się takie modne. W Internecie można znaleźć multum przepisów wegetariańskich, które zachęcają nie tylko kolorami i wyglądem, ale zapewnieniami, że zdrowe. Chyba mnie to wszystko przekonało na tyle mocno, że zamierzam spróbować. Najpierw na cztery tygodnie, potem się zobaczy. Chcę skorzystać z ostatnich podrygów lata, napełnionych słońcem owoców i warzyw. Brakuje mi witamin, wyglądam na zmęczoną, mam nadzieję, że to będzie recepta nie tylko na zdrowie, ale i urodę.
Zacznę od 1 września i moja dieta wegetariańska będzie trwała przez cały miesiąc. Dodatkowo odrzucę też słodycze i choć to nie będzie takie proste, myślę, że wyjdzie automatycznie - szkoda mi będzie po prostu zaśmiecać dietę warzywną jakimiś przetworzonymi słodkościami. 

To takie moje postanowienie :)

A może zagląda ktoś tutaj, kto nie je w ogóle mięsa? :)

2 komentarze:

  1. Dobry wybór, ostatnio też jem mniej mięsa i lepiej się czuję. W moim mieście odkryłam kilka świetnych knajpek vege- rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  2. A takie moje pytanie: jak uzupełnisz białko w diecie? Zbilansowana dieta opiera się na składnikach makro, tj. białko, tłuszcze i węglowodany. Może gdybyś opierała się na tym i miała w odpowiednich ilościach dostarczone składniki to Twoje samopoczucie by się poprawiło. Warzywa i owoce to jest dodatek do diety, gdzie ten ~1 kg zjada się w ciągu dnia. I warto pamiętać, że owoce to cukier i węgle - przez to też nas zapycha, "pompuje".
    I uwierz mi, wiem co mówię, bo jestem na diecie rozpisanej przez moją trenerkę i rewelacyjnie się czuję, bo wiem ile czego jeść, żeby mój organizm dobrze się czuł i ja razem z nim. Owoce i warzywa to nie wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń