środa, 17 czerwca 2015

Są!

Namalowałam obraz dla Babci i już są! Są pierwsze zlecenia. Babcia dzwoni co jakiś czas i pyta: "i co, już masz? Już masz coś, czy nie?" ;)
Sesja, życie i szkolenie w pracy dają mi w kość, jednak już jestem coraz bliżej końca sesji, także resztą zajmę się w pełni już wkrótce.
Mam dużo planów, czuję, że to jest mój czas i modlę się, by mieć możliwość realizacji wszystkiego. Zaczynam również żyć sztuką i to mi się coraz bardziej podoba... chcę iść do przodu, chcę się realizować!

Niedługo napiszę więcej, póki co czas nagli, wpadłam tu na chwilę. ;)


A oto obraz dla Babci:




olej na płótnie, 2015


12 komentarzy:

  1. Piękny! Masz niesamowity talent, prawdziwy dar od Boga! Podziwiam i zazdroszczę (tak pozytywnie, rzecz jasna):):):*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Ty też masz talent fotograficzny!:)

      Usuń
  2. Jestem pod wrażeniem Twojego talentu:) Mam nadzieję, że będziesz go tylko oraz bardziej rozwijać i rozwijać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ja też mam nadzieję, że będę mieć okazję do rozwoju :)

      Usuń
  3. O kurczę!! Jakie to piękne! :) Czy to jest malowanie ikon?

    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest ikona, ale reprodukcja olejna obrazu na płótnie. Prawdziwe ikony maluje się na deskach i jest to długa, trudna praca, ale piękna :) W życiu zrobiłam jedną ikonę i jeśli nie jest na wystawie, to wkrótce ją odzyskam. :)

      Usuń
    2. pokażesz nam jak do Ciebie wróci? :)

      Usuń
  4. Kochana ten obraz jest przepiękny! Masz dar i pielęgnuj go w sobie, rozwijaj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace! :)
    P.S. Chciałabym Ci wysłać zaproszenie na bloga. Odezwij się, jeśli to nie problem.
    13kfadrat@gmail.com

    OdpowiedzUsuń