sobota, 7 marca 2015

To nie tak...

Chociaż pojawiały się słowa, że to koniec między nami, to jednak żadne z nas nie odważyło się na ten krok. Brak Jego obecności spowodowana była chorobą. Jeden dzień bez niego jest nie do pomyślenia, a co dopiero dwa... dostawałam szału na samą myśl, że już nigdy...

Choroba i tygodniowy czas niewidzenia się pokazały mi, że:

1. Ciężko jest żyć osobno
2. Zależy mi na Nim
3. Czekam na spotkanie z wytęsknieniem
4. Jestem zadbana i piękna na spotkaniu z Nim
5. Cieszymy się sobą nawzajem
6. Doceniamy swoją obecność
7. Wyjaśniamy na spokojnie jakieś nieporozumienia. Ze skutkiem!

Mam jakąś nieodpartą nadzieję, że wszystko zmierza ku lepszemu...


6 komentarzy:

  1. Może dłuższa przerwa była Wam potrzebna? Może i Twój chłopak musiał kilka spraw zrozumieć, aby Cię docenić? Mam wielką, ogromną nadzieję, że tak właśnie jest...
    :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam tylko nadzieję, że jest to szczera relacja i nie próbujesz w żaden sposób usprawiedliwiać niczego:* Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi się wydaje, że gość na tyle Cię omotał i namieszał Ci w głowie, że teraz jak zepnie tyłek, popilnuje się trochę i pobędzie miły, to Ty będziesz mu nadal wszystko wybaczała.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak czytam sobie Ciebie i.. To jest toksyczna relacja, nigdy nie będzie dobra. Kochasz i starasz się usprawiedliwiać go i bronić. A brak jego wychowania i brak szacunku do Ciebie niczego nie zmieni. Poza tym jak ktoś jest chory jest w stanie napisać smsa, zadzwonić. Chyba,że to choroba przewlekła i miał paraliż. No ale wątpię. Mam nadzieję,że otworzysz oczy. Trzymaj się.

    OdpowiedzUsuń
  5. "Jeden dzień bez niego jest nie do pomyślenia, a co dopiero dwa... dostawałam szału na samą myśl, że już nigdy..."
    Mi to wygląda na silne emocjonalne uzależnienie. Gdy jest wzajemne to ludzie nawet myślą, że są w fajnym, dobrym związku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś zadbana i piękna na spotkaniu z nim, a po spotkaniu z nim? :)
    Pamiętaj, życie to nie tylko miłe randki i spotkania. One się skończą po ślubie, a w najlepszym wypadku będzie ich dramatycznie mniej:) Czy jak zostanie szara codzienność fochów i pretensji, to też będziesz piękna? :)
    Prawdziwa miłość sprawia że człowiek pięknieje, fakt. Ale nie tylko na spotkaniach. Pięknieje w ogóle.
    Tego też Tobie życzę. Z nim czy bez niego.
    Pamiętaj, szczęśliwa kobieta jest piękna zawsze:)

    OdpowiedzUsuń