sobota, 10 stycznia 2015

Kalendarz

Nowy Rok, nowe postanowienia, nowe zmiany? Marzy mi się kalendarz-organizer, kolorowy, zapisany, zapełniany, z widocznymi śladami użytkowania. O taki o:

 


Zdjęcia pochodzą z Pinterest i z Zszywka. :)



Wczoraj spędziliśmy cały dzień razem u niego w domu. Było miło, dzisiaj widzimy się u mnie. Czekając na niego myślę nad filmem. który obecnie realizuję. Oddech zbliżającej się sesji czuję na karku. Kalendarza nie znalazłam, ale widzę opcję, że zrobię sama :) A co, w końcu żem grafik :P

7 komentarzy:

  1. Uwielbiam kalendarze :D
    Co więcej... ja nie mogę bez nich żyć :D Mimo, że nie są aż tak bardzo rozpisane :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak uda ci się zdobyć swój wymarzony, koniecznie się pochwal:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zrobisz taki ładny to ja chętnie sobie taki u Ciebie zamówię:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki kalendarz też bym chętnie przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może odrobinę pomogę. :)

    https://www.youtube.com/watch?v=6B7ztdG-EUM

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam podobny organizer, jest bardzo pomocy;) I w większości zapisany, bo dzięki temu pamiętam o urodzinach i imieninach bliskich;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pewnie, ze tak... a ile przy tym radości będzie, jak zrobisz sama... ;)
    No i oby same radosne i pozytywne zapiski w nim widniały! ;)

    OdpowiedzUsuń