niedziela, 23 marca 2014

Wiosna!

Już ją czuję... a wy? :) Nawet ten wiosenny, dzisiejszy deszcz nie jest w stanie niczego zepsuć! 
Co u mnie? Wczoraj spędziłam dzień z Babcią i jej koleżanką, było bardzo miło. Byłam w odwiedzinach u chrześniaka. Byłam na dwóch pięknych Mszach w ten weekend, a niedzielę spędziłam z rodziną. Byłam również na spracerze w lesie i na łąkach z kuzynką i jej chłopakiem, a za moment - mam nadzieję - wpadają na wieczorną kawę ;) 
W międzyczasie zamierzam rysować, a i muszę przygotować się do zajęć z fotografii, bo to już jutro... 
Miłego tygodnia Wam życzę i napiszę, wkrótce napiszę do Was. 

P.S. Bociana dzisiaj widziałam ;)


8 komentarzy:

  1. Oj tak, wiosnę czuć dookoła. A jak już widziałaś bociana to dobry znak:)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie od piątku szaro, deszczowo i zimno. Wiosna chwilowo ma wolne.

    OdpowiedzUsuń
  3. jak miło się czyta takie pozytywne posty :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Też czuję wiosnę!:) I choć dziś pada deszcz, w sercu duuużo optymizmu!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ohhh... jak pozytywnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo jak fajnie, ciepło jakoś i tak... hm... pachnie! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziś wiem, że rodzina powinna być zżyta ze sobą. Spędzać ze sobą każdy wolny dzień - niedzielę (chociaż tylko ją). Niestety w wielu rodzinach tak nie jest, więc warto docenić ;)
    Pozdrawiam,
    http://and-after-all-the-obstacles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę, żebyś miała dużo weny i dużo pięknych historii do napisania na nowym blogu. :)

    OdpowiedzUsuń