sobota, 15 marca 2014

Początek

Mam nadzieję, że ktoś tutaj dotarł. Miło by mi było, gdybyście zostali i rozgościli się w moim "nowym królestwie". Cieszę się z tej zmiany, cieszę się, że zaczynam na nowo pisać. Długo wahałam się nad tym, czy na pewno chcę się przenieść pod inny adres, ale podjęłam tą ostateczną decyzję i jestem. 
Wierzę, że ten "nowy świat", jak wcześniej pisałam "nowe królestwo" zaakceptujecie i przyjmiecie, jako to jedyne. 
Tutaj znajdziecie dalszy ciąg mojej historii. Oczywiście o tamtej nie zapominam, nie usuwam jej, nie zamykam. To nadal część mnie, ale teraz czas na daszą część, tyle że w nowej odsłonie. 

Rozgoście się na dłużej. 

13 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią będę zaglądała.
    Pozdrawiam,
    http://and-after-all-the-obstacles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę tutaj zaglądała ;)
    Pozdrawiam,
    http://and-after-all-the-obstacles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nowy adres, nowe miejsce. Przeszłość zamknięta, przyszłość czeka. Nie ma to jak oczyszczenie atmosfery.

    OdpowiedzUsuń
  5. A więc siadam sobie wygodnie i czekam co dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja jestem u ciebie pierwszy raz, ale skoro to twój nowy początek mimo że nie znam starych historii z niecierpliwością czekam na twoje nowe początki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. widzę, że nie tylko ja się przeniosłam ;)
    w takim razie i ja zapraszam do nowej wersji siebie :)

    http://polifonia-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dotarłam i się melduję!:) Wiosenne zmiany czasem dobrze robią;)

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja dotarłam :)
    Pozdrawiam i czekam na więcej :)

    http://dar-niebios.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój blog został zablokowany, jeśli nadal chciałabyś czytać, a nie masz dostępu, to proszę o maila na adres tmkwww@gmail.com, lub podania swojego e-maila, pod tym komentarzem. Przepraszam za spam, ale nie mam innego wyboru.
    Pozdrawiam,
    Kasia z "tak słodko, tak mile"

    OdpowiedzUsuń