poniedziałek, 1 maja 2017

Maj z Relliance

Może by tak pobić rekord postów w roku 2017...? :)


Niby wciąż bez zmian, niby wciąż w tym tkwię, ale czas to wszystko ruszyć. Czas postawić na prawdziwą miłość, jeśli taka mi jest pisana. Nigdy nie znajdę nikogo, jeśli będę tkwić w tym, czym jestem. Chcę budować na prawdzie, chcę być szanowana i kochana. Chcę kochać do szaleństwa.

Mam długi weekend, jestem szczęśliwa. Trzy dni urlopu (w sumie 9) pozwolą mi się nieco oderwać od pracy, która i tak jest jakąś odskocznią. Najbardziej jednak potrzebowałam skupić się na tym, co jest teraz... na tej znajomości. Czas coś z tym zrobić definitywnie i niech maj ku temu się przysłuży.

Zapraszam na maj z Relliance.

2 komentarze:

  1. Zatem niech się spełnią Twoje pragnienia i obyś znalazła prawdziwą miłość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że będzie Cię tu jak najwięcej! :)

    OdpowiedzUsuń