piątek, 6 maja 2016

Blogowy Maj #2

Przepiękna pogoda na dworze! Cieszę się strasznie.

Nie udało mi się pisać, tak jak chciałam, ale nie poddaję się. Pomimo, że ostatnie dni spędziłam w samotności, to jednak trochę pochłonął mnie wir pracy. Maluję obraz i to, póki co jest moim priorytetem. Na 29 muszę namalować kolejny... Chciałabym także namalować prezent ślubny dla przyjaciółki - na 28 maja. 

W sumie dlaczego miałoby się to nie udać? Muszę się postarać i zmobilizować. Mam ochotę pobyć na świeżym powietrzu, chłonąć wiosnę całą parą, czytać w słońcu, żyć. Za chwilę zmykam na rysunek. Wreszcie spotkam się z moimi cudownymi ludźmi. 

Marzy mi się fotografia. W pełni znaczenia tego słowa. Chcę robić zdjęcia, bawić się aparatem, uwieczniać chwile... tylko jak, jak zacząć? 

Jutro na pewno się odezwę, ale teraz muszę kończyć - za 40 minut zajęcia, a ja całkiem w proszku. :)

2 komentarze:

  1. Jak zacząć? Tak, jak ja :) Musisz przede wszystkim czuć tę pasję, żeby w pełni się jej poświęcić, ale warto! Wrażenie, kiedy oglądasz samodzielnie wywołane zdjęcia jest nieporównywalne z niczym innym :)
    Po drugie- sprzęt. Na start- prosta lustrzanka dla początkujących. I kurs, koniecznie, w jakieś dobrej szkole, albo przez youtube, jest tam dużo tutoriali :)

    W razie pytań pisz do mnie śmiało!

    kociadama@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Może fotografem nie jestem, ale przy rozwoju technologii, smartfonem robię zdjęcia by móc potem wspominać :)

    OdpowiedzUsuń