sobota, 12 marca 2016

Babcia

Moja Babcia odeszła wczoraj do Wieczności. Pogrążona w smutku, nie mam co ze sobą zrobić. Nie mam ochoty na nic, ale szykować się muszę. Jutro niedziela, dzień pogrzebu. Brak mi słów...

Babciu, kocham Cię i modlę się za Ciebie.
Boże najmilszy, przyjmij ją do siebie!


A on chce iść na pogrzeb. Mimo, że tak mało zna moją rodzinę, prawie wcale. Babcie widział. I tyle. Wprasza się, pomimo, że ja tego nie chcę. Wolę być sama, nie chcę by poznawał rodzinę przy takiej okazji, nie chcę też, by oni poznawali jego. Zamiast skupiać się na pogrzebie, na Babci, na rodzinie, ja myślę o tym, jak go przekonać, że nie chcę, by szedł. On i tak zrobi, jak chce. :(:(


13 komentarzy:

  1. Przykro mi z powodu Babci...
    a apropo Twojego związku to myslalam, ze masz wiecej rozumu i zrozumiesz, że ten człowiek nie jest tym odpowiednim...

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi przykro, lecz każdy kiedyś odchodzi, a na zawsze pozostaje w naszym sercu.
    A co do tego faceta, powinnaś dawno to zakończyć, to jest bardzo osobiste i każdy ma prawo przeżywać to jak chce. A on nie może robić Ci na przekór, nadal nie zrozumiałaś jak bardzo jest to chore i toksyczne?

    OdpowiedzUsuń
  3. Kondolencje z powodu straty Babci.

    A co do tego socjopaty, to nadal uważasz, że on jest OK, bo jest po naukach o rodzinie i uczy dzieci, że jest OK, mimo, że tyle razy traktował Cię jak traktował, że jest OK, mimo, że teraz zachowuje się jak kretyn wpraszając na pogrzeb?
    Tyle osób Ci pisze, że powinnaś to skończyć, ale Ty pomijasz te uwagi milczeniem. Bo co? Bo każdy zasługuje na drugą szansę? Really?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie napisałam, że każdy zasługuje na drugą szansę. Nigdy też nie uważałam, że "on jest OK, bo jest po naukach o rodzinie i uczy dzieci".

      Usuń
    2. Czyżby?
      To przypomnę Twój wpis pod postem o kłótniach:

      "Zaufałam mu, bo studiował Nauki o Rodzinie. Dlatego pozwoliłam na takie tłumaczenia wielokrotne, zapisywanie. Zaufałam, bo skoro ma wiedzę, wierzy w Boga przede wszystkim i kieruje się Słowem Życia to ja, niedoświadczona w związkach, poczułam bezpieczeństwo. "

      Usuń
  4. + niech odpoczywa w pokoju
    trzymaj się

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi przykro z powodu Twojej Babci Niech odpoczywa w pokoju +

    A On powinien Cię szanować a to jest najlepszy dowód na to, że tego nie robi.

    Trzymaj się

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi przykro z powodu Babci... Trzymaj się, Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za słowa wsparcia.

    OdpowiedzUsuń