sobota, 12 września 2015

Badania

Chciałam dać znać, że żyję. Życie mija szybko, ale w samotności totalnej. Ćwiczę od czasu do czasu, mobilizuję się do pracy i zaczęłam robić stronę internetową. Muszę zadbać o siebie, więc jem zdrowiej i wybieram się na jakieś badania wkrótce. Tego ostatniego muszę dotrzymać szczególnie, bo nie pamiętam kiedy byłam na jakichkolwiek badaniach, więc proszę Was, kochane kobietki, zmobilizujcie mnie. Tak się zastanawiam jakie badania zrobić, przecież póki mam wolne mogę skorzystać i odsiedzieć w tych kolejach. Może coś podpowiecie?
Wczoraj siedząc bezczynnie bawiłam się tabletem i na podstawie zdjęć rysunków z Internetu wykonałam kilka szybkich szkiców na tablecie (to te kobietki). Fajna zabawa, mam ochotę na więcej. Chce mi się rysować, bardzo!

Proszę jeszcze Was o jedno: Zostawiajcie mi namiary do Was. Muszę zaktualizować listę blogów, które czytam :)




16 komentarzy:

  1. Badania krwi: mocz, morfologia, glukoza, lipidogram, transaminazy, kreatynina, tsh.
    Wizyta u ginekologa: pobranie cytologii, USG narządów rodnych.
    Wizyta u dentysty: przegląd jamy ustnej.
    Ewentualnie USG jamy brzusznej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też się powinnam posprawdzać...

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy minie ból po rozstaniu, bo z tego co rozumiem,a raczej się domyślam zakończyłaś związek to docenisz, że lepiej być samej, niż tkwić w takim chorym układzie.

    Do badań nie będę mobilizować, bo nie latam po lekarzach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przez rok obiecywałam sobie, że pójdę na badania. A gdy poszłam, morfologia zajęła mi dosłownie chwilę:) Żałuję, że aż tyle zwlekałam, więc gorąco Cię zachęcam:)

    http://zainspirowana-niebem-i-ziemia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie Ci wyszły ty rysunki ;))

    http://delikatnamateria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten obrazek- okno i kubek najbardziej mi się podoba.
    www.lavvendowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba bede musiala sbie zamowic u Ciebei cos do salonu na sciane :D
    www.komediaromantyczna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. A coś ci się dzieje? Jak jesteś bezobjawowa, to nie wiem czy jest sens iść na badania, chyba że po to, by poczuć się pewniej :)
    Morfologia, crp, kreatynina, analiza moczu, tsh, próby wątrobowe. Na cytologię też możesz się przejść. Więcej nie ma potrzeby, jeśli nie dolega ci nic konkretnego :) pozdrawiam, studentka medycyny

    www.na-milosc-boska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mobilizuję się, aby w najbliższym czasie iść na badania :) Porzucam lenistwo i ruszam na wędrówkę po gabinetach lekarskich :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pamietaj jeszcze o samobadaniu piersi. Możesz też poprosić ginekologa, żeby to zrobił.

    OdpowiedzUsuń
  11. badania to super ważna sprawa :) możesz też zrobić ekg, z badań krwi dorzuciłabym żelazo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. dosłownie za chwilę idę na jakieś badania alergiczne :)
    ale badania krwi jest dobrze robić w miarę regularnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Dbaj o zdrowie - jest tylko jedno!

    (http://okiem-kobiety-na-swiat.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! Śliczne te obrazki! Na prawdę!!! <3

    Mam nadzieję, ze badania już zrobione :P

    ja zostawiam do siebie maila, bo na blogu już praktycznie w ogóle nie bywam...

    tmkwww@gmail.com

    Samotnie? Co z...?

    OdpowiedzUsuń