niedziela, 21 września 2014

O codzienności

Wybaczcie, ale codzienność pochłonęła mnie na tyle, że nie zdołałam napisać nic o pielgrzymce. Zwyczajnie nie zdążyłam, ale jest to do nadrobienia.

Ostatni tydzień spędziłam niemal całkowicie na uczelni. Przygotowania do egzaminu były męczące, długie, czasochłonne i pracowite. Na szczęście zaliczyłam na 4, co w moim przypadku obniża mi średnią, ale cieszę się, że mam to za sobą. Ocena mnie satysfakcjonuje na tyle, że zamierzam złożyć papiery o stypendium. A co tam, oprócz dwóch 4, jednej 4+ mam same 5. Skorzystam z tego, bo nie powiem - dodatkowe źródło dochodu się przyda, zwłaszcza teraz, gdy planuję wynająć mieszkanie. Co prawda potrzebuję "osiągnięć", bo mam ich niewiele, dlatego w najbliższych dniach planuję poszerzyć swoją działalność artystyczną o blog. Nie wiem, czy to dobry pomysł, ale tylko to mi przychodzi do głowy - a wiem, że jest to punktowane. Poza tym uwielbiam blogowanie, więc dodatkowo takie zajęcie może być dla mnie przyjemnością. Oczywiście z tego bloga nie zrezygnuję i mam nadzieję, że moją nieobecność wkrótce nadrobię.





Zaliczony egzamin i praca w warsztacie mają swoje konsekwencje: połamane paznokcie. Rozdwajają się na całej płytce, czuję się bezradna wobec tego faktu i naprawdę, muszę coś z tym zrobić, bo nigdy nie uda mi się wrócić do paznokci sprzed kilku miesięcy. Smarowanie kremem dłoni, olejowanie paznokci i odżywka Eveline to podstawa i obiecuję, że wkrótce się za to wezmę.





5 października mamy cztery śluby i wesela... na nasze nieszczęście, będziemy musieli komuś odmówić, a tak naprawdę jest bardzo ciężko zdecydować się gdzie iść, bo wszystkie osoby są bliskie. Nie wiem też, ile dać w kopertę jeśli zamierzam do koleżanki iść na jeden dzień w poprawiny. Nie mam zbyt wiele pieniędzy, przeprowadzka i studia mogą nadszarpnąć budżet. Zobaczymy jak się to wszystko ułoży... :)

Dzisiaj chaotycznie, bo wiele się dzieje, ale nadrabiam zaległości i zamierzam pisać na bieżąco.

1 komentarz:

  1. Pierwsze zdjęcie z oknem piękne!:)
    Na paznokcie polecam olejek kokosowy, świetny na rozdwajanie- sprawdzony!:)

    OdpowiedzUsuń